Saturday, October 15, 2016


Darood Pak Journey # 7






Mrs Nasreen Irshad's Journey

I was not a regular reciter of Darood Shareef. I used to recite Subhan Allah,ayat-e-Kareema etc. But when I heard that there is a group who prays for the regular reciters of their Darood Pak family in Madina tul Munawarah. (I had visited Madinah two times and want to visit there again and again. Whenever I hear that someone is going there or whenever I see Masjid e Nabwi on t.v, I wish that I can go there again.) After hearing about that group, I thought that maybe just because of their prayers and my Darood Pak, Allah may give me a chance to go there again. I made an intention to recite a total of one crore Darood Pak in my entire life In sha Allah -thus began my journey. I used to recite Darood-e-Ibrahimi at first and the blessing of Almighty Allah began to surround me. I had severe headache which was not cured by any pain killer. I visited many doctors, had my screenings and test... but all of them were perfect while I still had that severe headache.When I started reciting Darood Pak, the headache started vanishing. Within a week I was feeling very well and my headache was cured. Similarly, I was suffering from insomnia(lack of sleep) and from the day first when I started my Darood Pak journey.... I used to sleep well while reciting Darood Pak at night. I also got many other blessings from my journey in only two months as I started it on 31st August 2016. I was in a great mental stress, but from the last two months, I am really satisfied and mentally very stable. Also, the platelets of my husband were not rising with any medicine, any herb etc but now the platelets are one lac. This is just because of Darood Shareef that a new medicine which we tried...helped us Alhamdulillah.
Whenever I get time...while working,walking,sitting etc I recite Darood Pak. As our mind never sleeps and our brain thinks all the time, so the major benefit of reciting Darood Pak is that we are in peace of mind, free from all bad thoughts that weaken our faith!
Now I mostly recite *SAL ALLAH HO ALA MUHAMMAD SAL ALLAH HO ALAYHI WAA AALIHI WASALAM* in combination with Darood-e-Ibrahim. I think that this is the best decision of my life to start this journey, may Allah give me strength to continue it till my last breath. Ameen. Darood Pak is the cure of every disease, key to success and a solution of every problem.
مسز نسرین ارشاد کا سفر میں درود شریف کی باقاعدہ قاری نہیں تھی . میں سبحان اللہ، آیت کریمہ وغیرہ پڑھتی تھی لیکن میں نے ایک گروپ کے بارے میں سنا جو کے مدینہ شریف میں ان درود پاک پڑھنے والوں کے لے دعا کرتے تھے جو ان کے ساتھ منسلک تھے. (فیس بک پر درود ایصال ثواب ) میں نے مدینہ پاک کا دو بار دورہ کیا تھا اور بار بار وہاں کا دورہ کرنے کی آرزو ہے . میں جب بھی سنتی ہوں کے کوئی وہاں جا رہا ہے یا پھر جب بھی ٹی وی پر میں مسجد نبوی ﷺ دیکھتی ہوں تو دل وہاں جانے کی آرزو کرتا ہے.. پھر جب میں نے اس گروپ کے بارے میں سنا تو میں نے سوچا کہ شاید صرف ان کی دعاؤں اور میرے درود پاک کی وجہ سے، اللہ پاک مجھے دوبارہ وہاں جانے کا موقع دے. میں نے اپنی پوری زندگی میں ایک کروڑ درود پاک کی کل تعداد میں درود پاک پڑھنے کی نیت کی اور اس طرح سے میرے سفر کا آغاز ہوا . میں نے پہلے درود ابراہیمی پڑھنا شروع کیا اور ساتھ ہی مجھے اللہ تعالی کی نعمتوں نے گھیرنا شروع کر دیا. میرے سر میں شدید درد ہوتا تھا اور کسی دوائی سے ٹھیک نہیں ہوتا تھا. میں نے بہت سے ڈاکٹروں کو چیک کروایا اور ٹیسٹ کرواے سب ٹیسٹ نارمل آتے تھے جب کے درد اپنی جگہ اسی شدت سے موجود رہتا تھا . پھر میں نے درود پاک کا ورد شروع کیا تومیرا درد ایک ہفتے میں ہی ختم ہو گیا اور میں بلکل ٹھیک ہو گئی. اسی طرح سے مجھے نیند کا بھی مسلہ تھا . میں سو نہیں پاتی تھی. لیکن پہلے روز سے ہی میں آرام سے درود پاک کا ورد کرتے کرتے سو گئی .اسی طرح مجھے بہت سی برکات حاصل ہوئیں پہلے دو ماہ میں ہی. مجھے پریشانی کا مرض بھی لا حق تھا لیکن درود پاک کے دو ماہ کے ساتھ نے مکمل سکون عطا فرمایا. اب مجھے گھبراہٹ نہیں ہوتی اور میرا ذھن مکمل سکون میں ہے. اسی طرح سے میرے گھر، میرے شوہر پر بھی اس ورد کے اثرات مرتب ہوے. ان کے خون کے سیل (پلٹلیٹس ) نہیں بڑھ رہے تھے اور کوئی دوا اثر نہیں کر رہی تھی. لیکن پھر ایک دوا موافق آ گئی اور وہ اب بڑھ کر ایک لاکھ تک ہو گئے ہیں. الحمد الله. اب میں کام کرتے ہوۓ، چلتے ہوۓ اور بیٹھ کر ، ہر حال میں درود پاک پڑھتی ہوں . ہمارا ذھن کبھی نہیں سوتا ہے. یہ ہر حال میں چلتا ہے . تو درود پاک کا سب سے برا فائدہ یہ ہوا کے ذہنی سکون ملا اور دماغ بیکار سوچوں میں نہیں الجھتا جو کے ہمارا ایمان خراب کرتیں ہیں. اب ذہنی سکون میسر ہے. اب میں درود ابراہیمی کا ورد بھی کرتی ہوں اور ساتھ ساتھ سلام بھی پڑھتی ہوں . درود اور سلام . میرے خیال سے میری زندگی کا بہترین فیصلہ یہ درود پاک کا سفر شروع کرنا تھا. الله پاک مجھے میری آخری سانس تک اس کو جاری رکھنے کی توفیق عطا فرماے. آمین. درود پاک ہر غم درد کا علاج ہے ، کامیابی کی کنجی ہے اور ہر مصیبت کا حل ہے. طالب دعا .. بیگم نسرین ارشاد



1 comment:

  1. SuBhan Allah.... " Momino parhty rahu tm apnay AQa par Darood,q k hai KHuda ka yeh wazifa ASALATU WAS SALAM"

    ReplyDelete