Tuesday, October 11, 2016

                                         Darood Pak Journey # 6                                        



درود پاک اور سہیل صاحب کی بیماری
.اسلام و علیکم
میرا نام سہیل ہے . BS Eletronicsمیں گوورنمنٹ جاب کرتا ہوں اور ساتھ میں
کچھ دن پہلے مجھے بہت تیز بخار ہو گیا اور کافی دن تک رہا. آفس سے چھٹیاں بھی ہو گیں. بہت دفعہ ڈاکٹرز کو دکھایا لکن کچھ وقت کے لیے ٹھیک جاتا لکن پھر ووہی حالت ہو جاتی. میں بہت پریشان ہو گیا تھا کیونکے میری آفس سے بہت زیادہ کہتیں ہو گئی تھیں اور یونیورسٹی سے بھی. میں ایک دو روز آفس گیا لکن میری طبعیت مزید خراب ہو گئی. ایک رات میں کافی پریشان تھا یہ سب باتیں سوچ کے اور اسی پریشانی کے عالم میں میں نے سوچتے سوچتے درود شریف پڑھنا شروع دیا. میں صوفے پر بیٹھا اور درود شریف پڑھتا رہا. درود شریف پڑھتے پڑھتے مجھے کچھ سکون محسوس ہوا اور میں صوفے پے ہی لیٹ گیا لکن درود شریف پڑھتا رہا . درود پاک پڑھتے پڑھتے نجانے کب میری آنکھ لگ گئی. میں یہ آپ کو بتا دوں کے میں ریگولر درود شریف پڑھنے والا نہیں تھا اور شاید نمازیں بھی میری پوری نہیں ہوتی تھیں لکن اس وقت نجانے کیا آیا دل میں کے میں
  نے درود شریف پڑھنا شروع کر دیا .درود شریف پڑھتے پڑھتے میری آنکھ لگ گئی اور میں سو گیا . خواب میں دیکھتا ہوں کے ایک نورانی بزرگ میرے پاس تشریف لاتے ہیں اور میں ان سے پوچھتا ہوں کے آپ کون ہیں .وہ فرماتے ہیں کے وہ آقا ﺻَﻠَّﯽ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﻭَﺍٰﻟِﻪ ﻭَﺳَﻠَّﻢ ہیں. میں یہ سن کر حیران ہو جاتا ہوں رونے لگ جاتا ہوں. میں عرض کرتا ہوں کے میں کافی دن سے بیمار ہوں اور ٹھیک نہیں ہو رہا ہوں. آپ ﺻَﻠَّﯽ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﻭَﺍٰﻟِﻪ ﻭَﺳَﻠَّﻢ مجھے دم کرتے ہیں اور مجھ پر پھونک مارتے ہیں..ساتھ ہی میری آنکھ کھچ جاتی ہے اور میں محسوس کرتا ہوں کے اب مجھے بخار نہیں ہے.
جب صبح ہوتی ہے تو میں بلکل ٹھیک ہوتا ہوں اور آفس بھی جاتا ہوں اور یونیورسٹی بھی اور اس کے بعد مجھے اب تک بخار نہیں ہوا ہے . دوستو آپ دیکھیں کے اگر ایک ایسا انسان ہو جو پوری نمازیں نہیں پڑھتا رہا اور باقاعدگی سے درود پاک بھی نہیں پڑھتا رہا اگر وہ کچھ بار درود شریف پڑھ کے یہ مقام حاصل کر سکتا ہے توا سوچیں ان لوگوں کا کیا عالم ہو گا جو ہر وقت درود شریف پڑھتے ہوں گے یا باقاعدگی سے پڑھتے ہوں گے ! الله پاک ہم سب کو باقاعدگی سے ، ہر لمحہ، ہر وقت درود شریف پڑھنے کا عادی بناۓ.
Asalam o Alikum
My name is Suhail and I am a government servant. I am doing BS Electronics along with it. Some days bak I got high fever and it lasted for a few days. I kept taking time off of from work. I consulted a doctor many times but the fever used to come back for a few days and then return . I got very upset as I had to stay away from work and the University for many days. I went to work but I got very sick and felt worse than ever.
One night I was very upset while thinking over my condition and while contemplating , somehow I started reciting Darood Pak. I sat on the couch and started reciting Darood Shareef . While reciting Darood Shareef I felt some comfort and then lay down on the same sofa but kept on reciting Darood Shareef.
I don't know when I fell asleep while reciting. Let me quickly share with you that I am not a regular Darood Pak reciter and I don't even offer regular prayers but I have no idea what made me start reciting Darood Pak at that time. While sleeping I had a dream. I saw a dazzling Being,a very Holy man with the most luminous face .and He comes towards me. I ask Him who He is and he replies that He is RasoolAllah ﺻَﻠَّﯽ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﻭَﺍٰﻟِﻪ ﻭَﺳَﻠَّﻢ. Upon hearing that I become shocked and start to cry. I, then very humbly, put forth that I have been ill since many days and I am not recovering. Then AAQA ﺻَﻠَّﯽ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﻭَﺍٰﻟِﻪ ﻭَﺳَﻠَّﻢ recites something and Heﺻَﻠَّﯽ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﻭَﺍٰﻟِﻪ ﻭَﺳَﻠَّﻢ blows it over me. With that, I wake up and I get a feeling that I don't have any fever anymore.
In the morning I felt just fine! After that, I went to work and even to the University and till date I have never had any fever again.
Friends, see, if there a guy who does not even offer prayers regularly and he does not recite Darood Pak regularly if Such huge blessings can be showered on him just after reciting Darood Pak a few times, then imagine the level of those who recite regular Darood Pak!
May Allah Pak bless us with the regular, constant and nonstop recitation of Darood Pak. Ameen.





ن

10 comments:

  1. Replies
    1. بدن کی سلامتی قلتِ طعام میں ہے۔
      روح کی سلامتی ترکِ گناہ میں ہے۔
      دین کی سلامتی حضرت خیر الانام محمد صلی اللہ علیہ والہ وسلم پر درود بھیجنے میں ہے۔
      حضرت شیخ بہاؤ الدین زکریا ملتانی رحمۃ اللہ علیہ♥
      اللَّهُمَّ صَلِّ عَلٰی سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَّعَلٰٓی اٰلِہٖ وَسَلِّمُ♥♥♥♥

      Delete
  2. آقا نین زیارت منگدے نیں ہو جاوے اک وار عنایت منگدے نیں

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. MA.. Allah pak ap ko istaqamat ata kry or hm sb ko bhi yee saadat ata frmyen ameen.
    "Yee baray karam k hyn faisalay
    Yee baray Naseeb ki baat ha "

    ReplyDelete
  5. SUBHAN ALLAH <3 ......~"LAb py jab UN ka Naam ata hai,LaMaka Se Salam ata hai,Nam Nami #RASOOL E AKRAM ka,har musibat mein kaam ata hai".....~

    ReplyDelete