Monday, November 15, 2021

سرخ کیڑا


ایک دن ابوجہل مسجد الحرام کے دروازے کے پاس آ بیٹھا رسول پاک صلی اللہ علیہ وسلم مسجد سے باہر تشریف لائے تو ،
ابوجہل نے اپنا ہاتھ آستین سے باہر نکالا، اور کہنے لگا ، کہ یا محمد صلی اللہ علیہ وسلم بتائیے کے میری مٹھی میں کیا ہے ? اگر آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے صحیح جواب دیا تو میں اپنے ساتھیوں سمیت آپ صلی اللہ علیہ وسلم پر ایمان لے آونگا
حضور پرنور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ تیرے ہاتھ میں ایک ڈبیا ہے جو ٹاٹ کے کپڑے میں لپٹی ہوئی ہے ڈبیا کے اندر تین موتی ہے
ایک سوراخ شدہ ہے ہے دوسرا آدھا سوراخ شدہ اور تیسرا بغیر سوراخ ہے اس ڈبیا میں ایک لعل بھی ہے
جس کے اندر ایک سرخ کیڑا ہے کیڑے کے منہ میں ایک سبز پتہ ہے ابوجہل کہنے لگا کہ یہ سب تو ٹھیک ہے ،
لیکن سرخ کیڑے اور سبز پتے کا علم کیسے ہو ?
آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ لعل توڑ دو ۔ معلوم ہو جائے گا ۔ ابوجہل کہنے لگا کہ میں اس قیمتی لال کو کیسے توڑ دوں ?
ایک صحابیؓ وہاں کھڑے کہنے لگے کہ اپنے لعل کی قیمت لگا کر اسے توڑ دو اگر رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی بات معاذاللہ درست نہ ہوئی تو لال کی قیمت میں ادا کروں گا ابوجہل اس پر راضی ہو گیا 
جب لعل توڑا گیا ، تو سب نے دیکھا کہ اس میں ایک سرخ کیڑا منہ میں سبز پتہ لیے ہوئے موجود تھا
رسول پاک صلی اللہ علیہ وسلم نے نے اس کیڑے سے دریافت فرمایاکہ تم کب سے اس لال میں ہوں ? کیڑے نے پہلے آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں سلام عرض کیا ،
پھر کہا کہ مجھے معلوم نہیں لیکن اللہ تعالی مجھے روزانہ تین سبز پتے عطا فرماتا ہے آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ تیرا ذکر اور تسبیح کیا ہے ?
کیڑے نے جواب دیا کہ خدا نے مجھے روزانہ دس مرتبہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم پر درود بھیجنے کا حکم دیا ہے
جس کی برکت سے وہ مجھے روزی فراہم کرتا ہے
تعالی قرآن پاک میں فرماتے ہیں
بیشک اللہ اور اس کے فرشتے آپ صلی اللہ علیہ وسلم پر درود و سلام بھیجتے ہیں پس ! اے ایمان والو تم بھی آپ صلی اللہ علیہ وسلم پر درود و سلام بھیجا کرو 
۔
صلی اللہ علی حبیبہ سیدنا محمد وآلہ واصحابہ وسلم

No comments:

Post a Comment