Wednesday, February 3, 2021

  اپنا راز...

...درود شریف سےمجھےکیا ملا ہے؟ آج اپنا راز بتا

رھا ہوں...احمد منظور


اکثرلوگ مجھ سےسوال کرتے ہیں کے احمد منظور

آپ کو درود شریف سےکیا ملا ...جو آپ  بس لوگوں کو درود شریف پڑھنےکی تلقین ہی کرنے میں لگ گۓ ہو؟ان لوگوں کو اکثرمیں کوئی جواب نہیں دیتا. کیوں کے کچھ راز کی باتیں کسی کو بتانے کی نہیں ہوتیں..پر آج صرف اس لۓ بتا رھا ھوں تاکہ لوگوں کا

درود پاک کی طاقت پےاور پختہ یقین ھوجاۓ اورآپ لوگوں کےدل میں درود کی محبت بڑھ جاۓ ...تو سنیے ... مجھ  پے اس ورد  کے صدقے اتنےکرم ھوے اتنی میری اوقات ہی نہیں ...درود پاک  کے صدقے رب کریم نے لاتعداد ...بیشمار انعام عطا فرماۓ.سب سے بڑا انعام.. پہلی بار مجھے ربیع لااول ،2015 میں ،ایک مہینے آقاء کائنات ﷺ کی ذیارت کا شرف بھی ملا اور بہت سے صحابہ کرام کی زیازت ھوی خواب میں. ایک بار تو کرم کی انتہا ھوگئی میں خواب میں مسجد نبوی ﷺ میں کھڑا تھا اور بہت سے لوگ مجھ سے پوچھ رھے تھے کے حضور پاک ﷺ کب باھر تشریف لا رھے ہیں ؟ اس رات میں نیند سے اٹھا تو میں بہت رویا کےکہان میں اور کہاں سرکارﷺ کی مجلس اور لوگ مجھ سے حضور ﷺ کے آنے کا ٹائم پوچھ رھے ہیں. مطلب یےکہ مجھے غلامی کا خاص شرف بخشا گیا،  یہ سب درود کےصدقے ملا میری اوقات سے بہت ذیادہ...

ان بھی نے اپنا درود پاک کا صیغہ نہیں تحریر کیا لیکن بات ووہی آ گئی ، کے صیغہ جو بھی ہو ، ملا تو درود پاک کے طفیل سے ہی ہے نہ ... 






No comments:

Post a Comment